Trevligt folk

Igar sa firade jag tre veckor i Sydney. Tre veckor som har gatt helt otroligt fort. Jag firade med att ta farjan over till Manly for att traffa en tjej som jag och Sofie larde kanna i Vietnam. Det var valdigt trevligt, Manly var valdigt fint. Men egentligen sa sager inte det sa mycket eftersom det ar fint typ overallt. En sak som jag lagt marke till har ar hur trevliga alla ar har. Det ar inte bara en trott gammal kliché, det ar verkligen sa. Alla fragar hur man mar, det verkar komma lika naturligt som att saga hej. Vilket dom också gor valdigt mycket. Men forsta gangen nagon random fragade hur jag madde fattade jag inte att han pratade med mig. Borjade typ undra om jag sag ut att ma daligt eller nagot. Men det ar trevligt tycker jag, aven om man forstar att de inte bryr sig egentligen. Bara nu nar jag skulle hamta in posten sa gick det forbi nagon som fragade hur min dag varit. Kul.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0