Härlig ensamhet

Ibland är det värsta som finns att vara ensam, men ibland är det det bästa som finns. Att äta lite sushi nere på bryggan och kolla ut över Operahuset, Harbour Bridge och Sydney innerstad nattetid, med svensk musik i lurarna, den känslan är jävligt härlig! Och jag vet att jag har så mycket roliga och spännande saker framför mig. Just nu är jag själv mitt bästa sällskap. Men imorgon så vill jag inte vara ensam längre, för det väntas lunch med Ca när jag släppt av lillen på dagis. Jag har väl tagit ungefär en miljon bilder av den där bron, dom flesta med mobilen, men jag har också tagit några med kameran jag har med mig, med så lång slutartid som lillkameran tillåter. Ska bara få tummen ur och föra över bilderna. Men här kommer ytterligare en mobilbild! Här är min utsikt för tillfället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0