Fredagsmys

Den här helgen har varit den mysigaste på länge. Caroline tog med sig övernattningsryggsäcken till jobbet i fredags, sen åkte hon hit till mig. Kul att visa henne vart jag bor nu för tiden. Synd bara att det här stället inte är mitt eget, det hade varit något det! Kanske i ett annat liv, haha. Vi hann med att mysa med Mozart, äta pizza i soffan, gå på marknad, leka i "lustiga huset" på Luna Park och luncha. Det får man ändå vara nöjd med.
På torsdag så kommer nog Sophia hem, men om jag har fattat allting rätt är jag ledig till nästa måndag. Härligt.
 
 
För nästan en vecka sen så dog min telefon. Det blev myrornas krig. Dom svarta vann och efter det fick jag inte igång den. Så jag gick in med den till någon reparatör som skruvade isär allting och konstaterade att den var död. Lilla S2 dog av hög ålder. Tror seriöst att det här den första mobilen har jag har haft som dött av naturliga orsaker. Annars brukar jag tappa bort dom, bli stulna, tappa ner i en sjö, under en buss eller något liknande. Jag mognar! Men jag har varit mobillös ett tag nu. Och pendlat fram och tillbaka om hur jag skulle göra. Lägga ut en mindre förmögenhet på en ny telefon eller snåla och köpa en billig? Det svider ju verkligen i plånboken att köpa en ny telefon! Det finns så mycket roligare saker man lägga pengar på, speciellt när jag här. Men, jag gick in i butiken, kände lite på samsung s4 och bestämde mig. Så nu får jag snåla ett tag. Men det kan det kanske vara värt.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0