För mycket info

På det här stället så är det jag som står för all städning och jag insåg precis en mindre upplyftade sak. Dom har fyra badrum. Vilket innebär att om jag stannar här i ett halvår så kommer jag 96 gånger stå lutad och skrubba deras toaletter. Även om man bor på ett väldigt fint ställe så är det svårt att känna sig glammig när man städar bort andra människors bajs. Det är mycket bajs i det här jobbet. Till den som vill veta alltså. Mest barn- och hundbajs. Hunden som inte är rumsren ännu. Men det är okej när man kan ta en tupplur på jobbet och det är fullt acceptabelt.
Jag tänkte att jag skulle ta en söt och mysig bild på mig och skitkorven. Det gick sådär. Så här är en bild på mig och en svart hårboll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0