Blue Mountains

 
Mina dagar bara flyger förbi. Det är mycket som händer just nu och tiden går fort. Men på ett härligt sätt. Förra helgen spenderade jag i Blue Mountains, där det var någons slags konferens för läkare som föräldrarna skulle på. Och deras lilla dotter skulle också följa med, vilket betyder att lilla jag följer med. Det var ju inte direkt en avkopplande helg när man har hand om en treåring hela tiden, men det var kul att bo på ett superlyxigt resort i bergen. Det händer ju knappast varje helg och slår sällan fel. Så jag och Sophia hade det riktigt mysigt och gjorde massa skojiga saker. Men jag skulle vilja åka tillbaka någon annan gång, utan barn, för att se och vandra lite mer. Och ta lite bättre bilder. När jag är på så här fina ställen, då värker det i mitt kamerahjärta. Jag saknar min gamla, fina systemkamera som säkert ligger hemma och saknar mig med. Jag är trött på att ha en kamera som man kan hålla med en hand, ge mig en stor, tung kamera som man behöver trycka mot ansiktet och hålla med båda händerna! Jag har kollat upp lite  hur mycket det skulle kosta att köpa en bra kamera här... Biljett hem eller en kamera? Hm... 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0