Hundmys

Nu har familjen åkt på semester i två veckor, så nu är jag och hunden Mozart ensamma i lägenheten. Sjukt härligt! Mysigt att ha Mozart här så jag inte är helt ensam, om det inte vore för att han är en riktig plåga ibland. Han är den största lipsillen i världen. Typ. Jag vill inte att han ska sova i mitt rum eftersom han inte är rumsren ännu. Men att ha en hund som skrikgråter utanför rummet är svår att inte släppa in. Men idag vaknade jag klockan halv sju av att han torkar rumpan mot mitt täcke och x antal fartränder på heltäckningsmattan så bestämde jag mig för att försöka vara stark ikväll. Jag har inte lust att spendera en till förmiddag med att skrubba heltäckningsmattor. Men för det mesta så är han riktigt gosig. Jag är ju mest van med hund i modellen större, men det är mysigt med en liten skit som ligger och sover knäet eller bara nere vid fötterna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0