sjukt barn

Den har helgen har bjudit pa massa roliga saker, som jag ska dela med mig av snart. Men inte riktigt an. Den har dagen startade mindre bra, med att Sophia slappte arets spya precis innan vi skulle ga till dagis. Men nagot som ar ganska bra, ar att hennes foraldrar ar doktorer, sa da far man fortur pa vardcentralen. Sa vi stack bort till hennes mamma som konstaterade att det bara ar ett virus och ingenting att oroa sig over, men hon ar ett barn som spyr, sa nu ligger hon har hemma och ser pa film och spyr. Kanner pa mig att det kommer bli mycket tvattande idag.  Igar sa mellanlanda Lisa en kvall i Sydney, sa jag passade pa att hanga lite med henne. Vi akte ut en svang till mig, at lite och gick pa bio och sag Iron Man 3. Sjukt bra rulle alltsa. Det ar sa manga bra filmer som ska ses pa bio nu. Det var hur som helst valdigt kul att traffa Lisa fisa lite!
tva sma bilder fran en fest i somras


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hedenstein

RSS 2.0