En vinnande trio

När jag och Sophia leker, så får jag alltid leka med dom fulaste sakerna. Vilket inte gör mig någonting, jag var likadan. Okej, jag är fortfarande likadan. Men att sitta och leka i flera timmar kan bli väldigt tråkigt, om det inte vore för de fantastiska namnen på leksakerna jag har blivit tilldelad. Jag leker med The naked Barbie (som också går under namnet The naked one), med Miss Horny och Mr Sharp Horny (går också under namnet Mr Hard Horny). Dom två sistnämda är dinosaurier med horn. Jag har självklart funderat på att försöka flika in att hon kanske borde byta namn, men heeey, det skadar ingen, plus att mina dagar blir så mycket roligare med dom namnen. Jag har ju inte en särskilt avancerad humor så det här passar mig perfekt. Det finns ingenting som inte är kul. Jag har verkligen blivit tilldelad den vinnande trion. Idag så skulle The naked one, Miss Horny och Mr Hard Horny på fest och allting som hände på den festen var bara så sjukt kul. Det gör det lite lättare för mig att leka samma lek 100 gånger i rad, plus att jag är gladare och då blir Sophia gladare. Och när hon är glad, är jag glad. Så det är ju egentligen bara en win-wincirkel. Jag tänkte ta en bild på mina lekkamrater, men när man hänger med så coola typer så finns inte tid att dra fram mobilen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0