tatuering

Så, i söndags skaffade jag mig en tatuering. Som jag tänkt på väldigt, väldigt länge. Och nu ska den sitta på min rygg väldigt, väldigt länge. Det känns jävligt bra! Jag gjorde den i Bondi, på Kaleidoscope. Han som skulle göra den var väldigt försenad, så både jag och Caroline ville vara arga på honom när han kom, men det gick liksom inte, för han var så snäll. Men det gjorde ont alltså, jag ska inte försöka hymla med det. När den har läkt så kommer jag förmodligen att ha glömt hur ont det faktiskt gjorde och börja planera inför nästa. Det som dock är bra med läkningen, är att jag är omringad av läkare. Skulle något bli infekterat, så går det ingen kris på mig. Hittills så har fyra läkare och en sjuksköterska studerat den noga med glasögonen på och konstaterat att den läker (och läcker för den delen, sjukt äckligt att vakna med bläck på lakanet) som det ska. Så, mamma och pappa, ni kan slappna av, jag är i goda händer! Och till pappa, jag ska hälsa från Aron att han var emot det från början, bara så du vet!
anledningen till att jag inte lagt upp någon bild försen nu, är för att jag tycker det är sjukt irriterande med folk som lägger upp bilder på helt nygaddade tatueringar, när huden är röd, svullen och bara äcklig. Det förstör även den snyggaste. Sånt stör jag mig på, så alla vet det.


Kommentarer
Anonym

aron det är killen det. pappa

2013-05-09 @ 16:27:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0