testvecka

Förra veckan var inte rolig. Pappan i den här familjen har två söner från ett tidigare äktenskap som brukar vara här vissa helger, men nu är det lov här, så, suuuuprise! Helt plötsligt så är jag lekledare för tre energiska ungar som inte vill något hellre än att få mig arg. Bra start på veckan. Det var mycket skrik. Inte från min sida alltså, från deras. Alla har sjukligt starka viljor och mycket energi. Dom är ju snälla egentligen, det märker jag ju. Men dom beter sig som tre, tio och elvaåringar gör. Speciellt sådanna som är vana att byta nannys ganska ofta. Men jag överlevde (drack jag inte kaffe förut, gör jag det nu) och jag tror faktiskt att det gick ganska bra. Så nu är det bara jag och treårstrots kvar. Det kan jag hantera. Treåring tillsammans med en valp. Som inte är rumsren, älskar att bita i Sophias klänningar och hon älskar att krama honom. Hårt. Man behöver ju inte ha tråkigt i alla fall!
Vi var en smabbis på Luna Park


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0