roadtrip langa kusten

Det ar klurigt det har med att skriva cv pa engelska. Vissa ord som jag maste ha med ar svara att oversatta, speciellt nar man knappt vet vad man ska kalla det pa svenska. Men som tur ar sa har jag tva valdigt bra engelskalarare har som kan hjalpa mig. Nu borjar det i alla fall likna nagot. Men inte for att jag har stressat precis. Jag sover for det mesta om dagarna. Jag tror det ar min kropp som tar ut lite rehab efter tva manader i Asien med ett nästan konstant alkoholdrickande och valdigt mycket runtresande. Men nu borjar jag landa lite i vart jag ar. Harom natten sa vaknade jag och hade ingen aning om vart jag var. Det var helt sjukt. Ar jag i Vietnam? Ar jag i Thailand? Ar jag hemma pa Gotland? Eller ar jag i Oslo? Innan jag insag vart jag var hann jag ga genom de flesta platser vi varit pa. Jag ar i Australien. Och ska stanna har i ett ar. Det ar ganska knappt. Men anda inte. Och det ar knappt.  Idag sa varit pa en liten roadtrip langs med kusten fran Cronulla till Bondi. Det var mysigt. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0