Intervju x 2

Tva intervjuer idag. Med lojligt stort mellanrum. Den forsta mitt i natten, klockan nio pa morgonen och den andra klockan tre. Inte sa manga timmar dar mellan egentligen, men nar man ska dra omkring ensam sa blir det snabbt ganska tradigt. Men tur att jag ar expert pa att gora ingenting. Forsta motet var en gruppintervju, med en blandad kompott manniskor. Verkade som en helt okej gang, men jobbet ar jag lite tveksam till. Det ar dorrknackning. Det tar emot aven om lonen verkar vara bra och dom satsar pa sammanhallning och sina anstallda. Dorrknackning. Dorrknackning alltsa. Hm.
 
Andra intervjun var for eventmarketing. Sta ute pa olika locations och snacka om nagot som jag inte fattat annu vad det ar. Det jobbet later battre an dorrknackning, men verkar inte lika avslappnat. Men det ar manga som soker sa jag raknar inte med nagot.
 
Nar jag satt och korde ensamfika sa ringde det nagon fran ett annat jobb som jag sokt och vi hade en liten telefonintervju. Enda problemet ar att jag inte alls vet var det var for. Jag gillar egentligen inte att svara pa nummer som jag inte har, men nu maste jag ju gora det och da ar jag de forsta sekunderna av samtalet uppe i att jag svarat och inte ignorerat att jag glommer latt bort att lyssna vem det ar som ringer. Det ar verkligen nagonting som jag maste trana pa. Man vill ju inte sitta en hel telefonintervju och sen saga "Ja, men vad kul, da ses vi imorgon! Men en fraga bara, vem ar du?"
 
 
 
Det blir inte sa mycket mer fover alone an det har. I en fatolj vid ett solobord med en cheesecake. Men det var i alla fall i QVB, som ar otroligt fint och mysigt. Haha, det basta ar den lilla smulan pa bordet. Men sitter man sjalv far man slabba hur mycket man vill. 
 
 
 
 


Kommentarer
Klädd

Haha jag är exakt lika dan! Brukar köra på: "vart ligger stället? " så googlar jag upp det efter... Fin barack.

Svar: haha jaaa! jag har fatt googla en del nummer och fraga om dom kan skicka ett mail med adressen sa kan jag se vad det ar for foretag ;)
Charlotte Hedenstein

2013-03-19 @ 13:32:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0