helgalen pask

Varan pask har varit helt sjuk vild. Har festar man garnet pa paskafton och sa firar man med familjen pa paskdagen. Sa jag och Caroline var lite crazy igar. Hon hade pengar som hon behovde gora av med, sa vi gick till kvartersbutiken och kopte 12-pack toapapper och jag fick en glass. Living the dream! Glassen hette Golden Gaytime, och det ar ju i och for sig ganska galet. 
 
Aron har akt ivag pa en lang jobbresa, sa nu ar det bara systrarna Hedenstein har. For att Caroline inte skulle behova bryta sina sondagsvanor som hon och Aron har, sa har jag stallt upp. Klockan atta gick jag upp och skulle ivag och ata frukost. Men stallet var paskstangt. Snacka om flopp. Men det ar val kul att vara uppe tidigt ibland ocksa. Allting ar stangt, sa vi sitter hemma och stirrar pa varandra och vi har kommit fram till att Caroline har lite storre panna an vad jag har. 
 
 
Pa dagen var ute vid deras kompisar pa bbq, i Bundeena, valdigt fint. Liten mysig farja over. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0