Anstalld.

Jag var pa tva intervjuer. Ett for dorrknackning och ett for marketing. Igar var jag pa en andra intervju for marketing och fick jobbet. Jag fick jobbet som dorrknackare ocksa, men tackade nej. Av de tva tar jag hellre det andra jobbet. Sa imorgon ska jag pa kurs. Det later javligt fancy, med marketing, men det ar i stort satt att sta i en galleria och prata med folk och forsoka fa dom att kopa det jag erbjuder. Vilket i det har fallet ar att donera pengar till olika valgorenhetsorganisationer. Bla lakare utan granser, WWF, roda korset osv. Sa det ar ju inte sa farligt. Jag ar val inte supertaggad, helt arligt. Men ett jobb ar ett jobb, och dom satsar tydligen ocksa ganska mycket pa sina anstallda. Vilket betyder partaj. Jag gillar ju partaj. Far se, det kanske bara klickar som fan nar jag ar dar! Det ar ju inte precis som att det ar for resten av livet.  
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0