Red apple

Det är lite kul att nu när vi varit här i Nha Trang i snart en vecka så börjar man få lite koll på läget. Vart det ligger bra restauranger, vart det jobbar skönast folk, vilka butiker som har fina kläder, vilka spa som tar överpris, vilka gator det är mindre försäljare på och vilka barer som har bäst happy hour. Jag gillar att det är happy hour varje dag. Vi har tagit oss en drink varendra dag sen vi kom hit. Inte alltid för att festa loss men för det är mysigt, socialt och let's face it, det finns inte så mycket annat att göra. Och det är verkligen underbart. Plus att det är grisbilligt. Vi satt inne på en fin restaurang för någon dag sen och när vi kollade på menyn och priserna i vietnamesiska dong så kändes det som så otroligt mycket pengar. Så vi satt och klagade lite på priserna och bestämde oss för att vi inte kan äta ute varje kväll. Sen räknade vi om till svenska kronor och ångrade oss ganska snabbt. En stor portion mat och vin för ungefär 40 kronor är ganska okej. Det är vad jag dagligen la på vitamin wellvatten i Oslo i ett år.


Kommentarer
Majs

Haha grisbilligt, åh vad jag saknar dig!!!

2013-01-06 @ 19:28:45
Majs

Haha grisbilligt, åh vad jag saknar dig!!!

2013-01-06 @ 19:28:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0