Mulet Nha Trang

Nu har vi varit i Nha Trang i fyra dagar. Tror jag. Det är sjukt vad fort man tappar dagarna när man inte behöver ha koll på dom. Den känslan har jag längtat efter. Jag har också längtat efter att bli lite brun, men det händer bara inte. Solen vill inte titta fram, det är varmt och skönt, men mulet. Så vi har spenderat dagarna på andra sätt.I förregår gjorde vi en pedikyr, så nu är mina fötter mjukare än vad dom var när jag föddes. Kvällarna spenderar vi på restaurang och barer. Utelivet här får nog tre av fem toast. Det är inte det bästa, men dom försöker verkligen och är hur sköna som helst.
 
Att blogga från appen på mobilen funkar inte alls, så vettefan hur det här blev egentligen. Men jaja. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0