Koh Samui

Efter att vi mott upp vara sota vanner i Bangkok sa skulle vi aka nattbuss till hamnen och baten som skulle ta oss till Koh Phangan. Sa, efter en lang, svettig och oklar resa var vi framme pa Koh Phangan nastan ett halvt dygn senare. Men det var det helt och hallet vart. Efter att jag och Sofie bara hangt pa barer i Vietnam i en manad var det sjukt kul att komma till ett stalle dar det verkligen ar fest och dans. Det var helt sjukt festlig stammning. En hel o som laddar for att festa garnet. Vi kom dit tva dagar innan full moon och det var sa kul att se hur folk vallfardar till on. Sa, Koh Phangan bjod pa mycket fest och skont folk. Fina strander ocksa, men dom sag vi inte sa mycket av, eftersom vi oftast pallrade oss ivag till stranden runt klockan tre, sa vi hann inte vara dar sa mycket innan den skulle goras om till kvallen. Efter sex dagar dar sa bestamde vi oss for att byta o och tog baten till Koh Samui. Fy fan vilken javla helvetsresa. Jag bavar infor att satta mig pa den dar baten igen. Dom bara tryckte in sa mycket folk som mojligt, mycket mer an vad det fanns plats for, fyllde nastan all ledig plats med allas vaskor, det var sjukt varmt inne i baten och gungade nagot otroligt. Slang pa en harligt bakfylla pa det sa ar helvetesbaten komplett. Det var en lang timme som tog lang tid att aterhamta sig fran. Men nu ar vi i alla fall har och tanker ha det valdigt bra. Just nu sitter jag och Sofie pa ett internetcafe och jag forsoker ladda upp lite bilder. Men den datorn vill inte sammarbeta. Saklart. En dag kommer det att bli en bildbomb delux.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0