Au Pair i Milsons Point

Pa sondag sa lamnar jag stranderna i Cronulla och flyttar till hoghusen i Milsons Point. Jag ska flytta in hos en familj och vara Au Pair for en tjej pa fyra ar. Jag ar lite pirrig. Det ar ju nagot helt nytt. Det ar skont att vara trygg, men ibland ar det kul att vara lite otrygg. Om jag inte testar och utmanar mig sjalv lite, sa vet jag ju inte vad jag klarar av och inte klarar av. Inte for att det har ar nagot helknasigt men det ar ett litet steg utanför comfortzonen. Men det kanns bra. Familjen verkar bra och arbetsuppgifterna ocksa. Och utsikten fran lagenheten ar helt fantastisk.
 
 
Sa igar firade jag och Caroline med att ata middag pa Sushi Train. Inte sa smart nar man inte atit nagot sedan frukosten och ar sjukt hungrig, med tanke pa att det inte ar sa billigt. Det var lite kul nar vi kollade pa vara tallrikar sen, jag hade typ hundra stycken och Ca tre. Hm, det kanske finns en anledning till att jag har storre rov an henne.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0